Spaanse les voor groep 8

Wij krijgen regelmatig de vraag of wij al iets kunnen betekenen voor leerlingen van de basisschool die toe zijn aan meer uitdaging. Om die reden zijn we al een aantal jaar geleden begonnen met lessen Spaans voor groep 8. Deze cursussen worden ieder jaar met enthousiasme ontvangen door leerlingen en ouders.

Ook dit schooljaar bieden we de mogelijkheid aan groep 8 leerlingen om kennis te maken met deze wereldtaal. En het is daarom opnieuw mogelijk om je hiervoor aan te melden. De eerste cursus is inmiddels gestart en op dinsdag 4 februari 2025 start er vanwege de hoge belangstelling nog een beginnerscursus.

De lessen vinden plaats op dinsdag van 16.00 u tot 16.45u.

Alle data zijn:
dinsdag 4 feb, 11 feb, 18 feb, 25 feb,
dinsdag 11 maart, 18 maart, 25 maart
dinsdag  8 april, 15 april
dinsdag 6 mei, 13 mei, 20 mei
dinsdag 3 juni, 10 juni, 17 juni.

De kosten voor één cursus van 15 lessen zijn € 95,- (na aanmelding ontvangt u hiervoor een factuur).
Plaatsing voor de cursus gebeurt op volgorde van aanmelding. (Er is maximaal plaats voor 25 leerlingen.)

Het lesmateriaal van de cursus Spaans voor groep 8 wordt volledig door de school verzorgd. De leerling hoeft alleen schrijfmateriaal en een schrift mee te nemen. De leerlingen moeten wel bereid zijn om iedere week ook huiswerk te maken. Wie de cursus met een voldoende afsluit, krijgt een getuigschrift van het Stedelijk Gymnasium Breda.

Aanmelden kan via dit aanmeldingsformulier

Voor inhoudelijke vragen kan men terecht bij de docente Spaans: m.weijs@gymnasiumbreda.nl