Een dag op het SGB

Bij ons op school begint het eerste lesuur om 8:15 uur. Voor die tijd heb je natuurlijk je jas in de garderobe gehangen en alle spullen gepakt die je nodig hebt. Iedere leerling huurt bij ons een kluisje zodat je niet de hele dag met al je spullen hoeft te sjouwen.
Na 3 lessen van 45 minuten heb je een pauze van 25 minuten. In de aula kun je even bijkletsen of iets te eten halen. Bij mooi weer kun je ook lekker buiten op het schoolplein zitten.
Na de pauze heb je 2 lessen. Sommige vakken heb je 2 uur aaneengesloten zoals bijvoorbeeld LO. Om 12:50 uur heb je een pauze van 30 minuten. Na deze pauze heb je nog les totdat je uit bent. Via de app check je het rooster voor de volgende lesdag en kijk je wat voor huiswerk je moet maken.
Ben je nieuwsgierig naar de lessen die je in de onderbouw of in de bovenbouw krijgt of naar de lestijden? Klik dan verder in het menu hier rechts.

En had je eigenlijk al gekeken naar het filmpje van Klaske en Sophie? Zij vertellen over een zomerse dag op het SGB en geven ook nog tips voor het leren van proefwerken? Een aanrader!

Kijk mee met Klaske en Sophie