Stunt 2020, een tikkie anders dan verwacht

20 april 2020

Ze hadden voor 17 april iets heel anders in gedachten, onze zesdeklassers. Het had één van de hoogtepunten van hun schoolloopbaan moeten worden, de stunt 2020. Fantastische wilde plannen hadden ze. Met het thema BOEREN hadden ze de boel op stelten willen zetten. Compleet met rodeostier, klompengolf, kippen en allerlei andere vrolijkheid. Uiteraard beter georganiseerd dan ooit tevoren. Het pakte een beetje anders uit…

Op vrijdag 17 april maakten onze zesdeklassers allemaal een toets wiskunde, het laatste schoolexamen uit de derde toetsweek. Misschien hebben ze daarbij wel gestunt, of gestunteld natuurlijk. Maar we hebben ze op deze zonnige dag (die echt te geschikt was geweest voor een supergezellige barbecue op het plein) niet zomaar laten gaan. Bij het verlaten van de examenzaal kregen alle examenkandidaten een boerenzakdoek om een traantje mee weg te pinken, maar vooral ook om een knoop in te leggen: om niet te vergeten dat we alle gezelligheid zeker nog een keer gaan inhalen. Die boerenborrel komt er, we weten alleen nog niet wanneer!

Stunt 2020, een tikkie anders dan verwacht