Succes tijdens olympiades

16 mei 2022

In de afgelopen periode zijn door onze leerlingen verschillende successen behaald tijdens olympiades:

• Fleur van Asten (klas 3) heeft het fantastisch gedaan tijdens de voorronde van de IJSO (International Junior Science olympiade) en is door naar de landelijke finale op 17 juni aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
  • Kamiel van Nispen en Teun van de Berg (klas 3) hebben een mooie prestatie geleverd tijdens de tweede ronde van de NOJ (natuurkunde olympiade junior) waarmee ze de finale bereikt hebben die plaatsvindt op 16 juni te Utrecht.
  • Lucas Morang (klas 4) en Roel Alkemade (klas 2) behoren tot de besten van de tweede ronde en zijn door naar de finale van de wiskunde olympiade op 16 september aan de TUE.

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Succes tijdens olympiades